We're lost and found♥

♥One and only♥ Spammers not entertained here. Pls respect. Don mess up with me and u'll be sorry. Fuckoff if u hate and stay if u like. Just leave here if you dont like.♥

Sunday, September 13, 2009

the only one.

傻佬明康说要保护我 爱我一辈子哦 好感动 我知道他是认真的 这下该怎么办才好 不想伤害他

臭CRAB看了别生气吃醋哦 我知道你也会很疼我的 是你答应的 别忘了你给的承诺

如果有一天

你要离开我

我不会留你

我知道

你有你的理由

如果将来的某一天

你说你其实还爱我

我会告诉你

其实我还在等你

或许可以爱很多次

然而有一个人可以让我笑得最美丽

哭得最伤心

没有你真的连呼吸都会痛

如果我能回到从前

我会选择不认识你

不是我后悔

是我不能面对没有你的结局

因为彼此伤害过

不可以做朋友

因为彼此相爱过

不可以做敌人

所以成了最熟悉的陌生人

当我决定要离开你

如果那时你还爱我

请你不要告诉我

因为我不想再次被伤害

如果那时你已不再爱我

也请你不要告诉我

因为我不想哭着离开

miss everyone. miss my crab. miss hongzai. miss beh gor. miss jimuis. miss thengz. miss phang. miss mybabesorlou. miss my god dad. miss brayan. miss karsing. miss banana. miss cutie balloon. miss kelvin. miss fong. miss waiyean. miss vincent. miss arkit and karlok. miss my fatty leow. miss black chick. miss my suimui yan. lols. ==

and. i hate you flower boy. get lose pls.

happy birthday to bernard

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

IMVU Homepage Layouts
IMVU Layouts
Leopard Print IMVU Layouts
I get my animal print imvu layouts from ProfileBrand.com. TagboardY

ShoutMix chat widget


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com Peiwen Choong

创建您的徽章